Please Wait a Moment
X
 

 

 

 

 

 

واحد خدمات فنی و مهندسی

واحد خدمات فنی و مهندسی

خدمات مهندسی از جمله عیب یابی و راه اندازی کلیه سیستم های هیدرولیک، برق و الکترونیک، تعمیرات موتور، گیربکس، دیفرانسیل و ... ، بازسازی و آهنگری شاسی و بدنه و اورهال کامل انواع ماشین آلات راهسازی و معدنی و نیز سرویس و نگهداری ماشین آلات.

آریا تراک با تکیه بر سالها تجربه تامین قطعات و ارائه خدمات فنی و مهندسی و همکاری با سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی معتبر، یکی از تخصصی ترین واحدهای خدمات فنی و مهندسی را ایجاد نموده است. این واحد شامل بخش های مختلف خدماتی است. خدمات این واحد عبارتست از:
مدیریت تعمیرات اساسی
نگهداری و تعمیرات ماشین آلات نقش اساسی در حفظ سرمایه هر پروژه ای دارد و در افزایش زمان طول عمر و بهره برداری ماشین آلات بسیار موثر می باشد.
مدیریت تعمیرات اساسی شامل فاکتورهایی از جمله تعیین زمان انجام تعمیرات اساسی، تعیین فعالیتهای مربوط به اورهال، برنامه ریزی دقیق ، بودجه بندی اصولی و پیش بینی شرایط بحرانی است. مدیریت صحیح تعمیرات اساسی منجر به افزایش قابلیت اطمینان و بهره وری، کاهش چمشگیر هزینه های انجام اورهال در سازمان میشود.
استقرار نظام نگهداری و تعمیرات ماشین آلات(نت)
نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه عبارت است از یک روش برنامه ریزی و زمان بندی شده جهت انجام امور مربوط به نگهداری دستگاه ها، با هدف جلوگیری از فرسایش غیرعادی اجزا ماشین آلات و کاهش توقفات آنها.
واحد خدمات فنی و مهندسی آریاتراک با عقد قرارداد، سرویس و نگهداری ماشین آلات فعال در پـروژه ها را برعهده گرفته و ماشین آلات را برای پیشبرد اهداف پروژه،در آمادگی کامل نگه دارد. مهمترین وظیفه این نظام، پیش بینی عیوب، خرابی و شکست تجهیزات و تعیین عیوب و مشکلات فنی قبل از تاثیرگذاری بر ماشین آلات و تجهیزات وابسته به آنها و در نهایت تعمیر یا تعویض قطعه پیش از وقوع شکست است. ارائه چارجوب های استاندارد، بر انضباط کاری نیروهای استفاده کننده اثر مثبت می گذارد.این نظام در نهایت سهم به سزایی در کاهش بهای تمام شده پروژه ها دارد.
ارائه مشاوره تخصصی در زمینه نگهداری و تعمیرات ماشین آلات (نت)
آریا تراک در حوزه نگهداری و تعمیرات،بسته به نوع ماشین آلات، ماهیت پروژه و انتظارات کارفرما، مشاوره های تخصصی در این زمینه ارائه می نماید. ارائه آموزشهای تخصصی در این زمینه بخش دیگری از این خدمات است.

تعمیر و بازسازی ماشین آلات عمرانی و معدنی
شرکت آریاتراک با بهره گیری از مجرب ترین مکانسین ها و اصول مهندسی شده تعمیــرات و بازسـازی، می تواند تعمیـرات وبازســـازی ماشیـن آلات را با بهترین کیفیت و بهترین نحو ممکن انجام دهد.
تعمیرگاه شرکت آریاتراک مجهز به انواع تجهیزات عمومی و تخصصی در راستای تعمیر، اورهال و بازسازی کامل ماشین آلات معدنی و عمرانی می باشد. تعمیر وبازسازی کامل انواع ماشین آلات معدنی نسل جدید کوماتسو،کاترپیلار، هیوندا، ولو و سایر ماشین آلات و همچنین تعمیر و بازسازی انواع ماشین آلات نسل قدیم مانند کوماتسو،کاتر پیلار، ولو و... با استفاده از قطعات یدکی اصلی توسط کارشناسان مجرب از افتخارات این مجموعه میباشد و به منظور رعایت استاندارد تعمیرات و پرهیزاز صرف هزینه های غیر ضروری در باز سازی و تعمیر و راه اندازی ماشین آلات از جدید ترین الگوهای جهانی تعمیرات پیروی می نماید.
تعمیرات مکانیک و سیستم های هیدورلیک
مهندسین با تجربه در اورهال ماشین آلات، وظیفه شناسایی معایب وموارد تعمیراتی، برنامه ریزی و تقسیم فعالیتهای تعمیراتی، نظارت براجرای فعالیتها ،کنترل پیشرفت کار و تست و کنترل نهایی جهت تحویل دستگاه به مشتری را دارا می باشند. تعمیرگاه شرکت آریاتراک دارای مکانسین های مختلف در رشته های کاری موتور،گیربکس، هیدرولیک، برق و الکترونیک، شاسی و زیر بندی می باشد که تعمیر و بازدید اساسی موتور، تعمیر و تنظیم اساسی پمپ و انژکتور، تعمیر و سرویس سیستم های هیدرولیک، تعمیر اساسی انواع گیربکس، تعمیر اساسی سیستم های ترمز با حساسیت فراوان انجام می گردد.
تعمیرات سیستم های برقی
تعمیرات تخصصی انواع کنترلر وبرد الکترونیکی ماشین آلات معدنی و عمرانی و انواع پنل مانیتور،پنل کولر و غیره با استفاده از نقشه های موجود در واحد به صورت تضمینی انجام می گردد.
آهنگری و نقاشی ماشین آلات
بازسازی ظاهر ماشین آلات به وسیله آهنگری و صافکاری از وظایف این واحد می باشد. نیروهای فنی با تجربه شرکت در این واحد وظیفه صافکاری، ساخت رنگ فابریک و نقاشی کامل دستگاه ها را به عهده دارد و پس از اتمام کار و کنترل مهندسین متخصص بر اساس چک لیست های استاندارد،دستگاه بصورت کامل نوسازی شده به مشتریان تحویل می گردد.

;

درباره ما

داستان آریا تراک از سال 1372 در قالب یک فروشگاه کوچک به نام هپکوتک با 2 نفر پرسنل ، در بازار مرکزی لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با هدف تامین قطعات یدکی ماشین آلات هپکو آغاز شد. با توجه به ارتقای موقعیت شرکت در بازار از سال 1377 ورود بر عرصه بازرگانی خارجی محصولات در دستور کار قرار گرفت و در سال 1378 موفق به اخذ نخستین نمایندگی رسمی بین المللی انحصاری خود در ایران گردید

تماس با ما

با ما در تماس باشید.

  • آدرس: تهران، خیابان قزوین، بعد از پل نواب، پلاک 646
  • تلفن: 55415558
  • پست الکترونیکی: info@aryatruck.com
دی ان ان